Szczegóły i regulamin programu lojalnościowego Boskiejcioteczki
I. Dla kogo?
Program lojalnościowy skierowany jest do wszystkich zarejestrowanych użytkowników na stronie internetowej sklepu.
Nie czekaj i Zarejestruj się aby skorzystać ze wszystkich naszych promocji!
II. Jak zbierać punkty?
Punkty możemy zbierać na trzy sposoby:
1. Za zakupy w sklepie internetowym. Każde wydane 10 zł = 10 punktów. Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany.
2. Za wystawienie opinii o zakupionym u nas produkcie. 1 opinia = 10 punktów. Opinie może wystawić wyłącznie klient, który dokonał zakupu danego produktu. Klient może dodać maksymalnie jedną opinie na temat jednego zakupionego produktu. Przy zakupie np. 3 różnych produktów, klient może dodać 3 opinie, po jednej dla każdego z nich.
3. Za zapisanie się do newslettera 100 punktów.
III. Jak wydawać punkty?
1. Punkty można wymienić na produkty, przy kolejnych zakupach.
2. W opcjach zakupu w koszyku pojawi się informacja odnośnie możliwości wymiany punktów na produkty.
3. Stan swoich punktów klient może sprawdzić na koncie klienta, jest tam również zakładka na której można w łatwy sposób przejść do wymiany punktów na produkty lub podglądnąć ile punktów potrzebujemy do wymiany na konkretny produkt.
4. Wymieniając punkty na produkty, klient uiszcza symboliczną wpłatę 1 grosza za każdy produkt, oraz ewentualne koszty dostawy produktów.
IV. Pytania i odpowiedzi.
1. Czy jeżeli zrobię zakupy za 9 zł to dostanę jakieś punkty? Odpowiedź: nie, punkty są przyznawane za pełne wydane kwoty. Przykład: w koszyku mamy produkty o wartości 19 zł, otrzymamy 10 punktów za to zamówienie.
2. Czy kupując ten sam produkt w kilku różnych zamówieniach mogę dodać opinie tyle razy ile razy zamówiłem dany produkt? Odpowiedź: tak, ale punkty dostaniemy tylko za pierwszą dodaną opinię o produkcie, kolejne nie będą uwzględniane w procesie przyznawania punktów w programie.
3. Skąd będę wiedział/wiedziała ile punktów mam na swoim koncie? Odpowiedź: punkty przyznawane są po zaakceptowaniu opinii o produkcie przez administratora sklepu, oraz po realizacji zamówienia. Każdorazowo, klient będzie otrzymywał potwierdzenie mailowe o stanie punktów lojalnościowych na koncie. Stan punktów będzie można również podglądnąć samemu na swoim koncie klienta.
4. Co w przypadku kiedy zwrócę produkt odebrany za punkty? Odpowiedź: jeżeli z jakiegoś powodu nasz produkt nie spełni Waszych oczekiwać i będziecie chcieli go zwrócić, to po zmianie statusu zamówienia na zwrócone lub anulowane, punkty automatycznie wrócą na Wasze konto.
5. Czy punkty dostanę również za koszty przesyłki zamówienia? Odpowiedź: punkty przyznawane są za zakup produktów w sklepie internetowym, koszty dostawy nie są uwzględniane przy przyznawaniu punktów.